معجزه تبلیغات در اینستاگرام

اگر دارای یک کسب و کار هستید و میخواهید از صفحه اینستاگرام خود بازدهی قابل توجهی داشته باشید بعد از آنکه پیج شما توانست گویای کسب و کارتان باشد شیوه های مختلف تبلیغات در اینستاگرام مورد نظرتان باشد و از آنها استفاده کنید در این مطلب چند نمونه از روشهای تبلیغات در اینستاگرام را معرفی میکنیم که دارای بازدهی بسیار بالایی هستند.


تبلیغات اسپانسری اینستاگرام:

تبلیغات اسپانسر اینستاگرام امکان جذابی که اینستاگرام برای صفحه‌های Business یا همان صفحات کسب و کار در نظر گرفته است، با انتخاب این گزینه پست مورد نظر شما در اینستاگرام با توجه به موقعیت مکانی، زبانی و پارامتر‌های تاثیرگذار دیگر نظیر جنسیت کاربر، رده سنی ، سیستم عامل تلفن همراه ، علاقه‌مندی و… به صورت وسیع برای کاربرانی که حتی دنبال کننده و فالوور شما نیستند منتشر خواهد شد .
با توجه به این که اینستاگرام اجازه‌ی قرار دادن لینک در پست و مطالب منتشر شده را نمی دهد، در اسپانسر شما می توانید هر لینک دلخواهی اعم از لینک سایت، دانلود نرم افزار، صفحه خرید و … را انتشار دهید و جالب تر اینکه این امکان برای انواع پست از تصاویر گرفته تا ویدئو و استوری در دسترس کاربر خواهد بود .


تبلیغات اینفلوئنسری یا اینفلوئنسر مارکتینگ:

اینفلوئنسر کیست؟
منظور از اینفلوئنسر کسی است که طی مدتی طولانی و با انتشار محتوای مفید شخصیت آنلاین قابل قبولی را برای خود ساخته و پتانسیل تاثیرگذاری بر نظرات و رفتار مخاطبان را دارد. محتوای منتشرشده از سوی او یک محوریت مشخص (سبک زندگی، آشپزی، مد، سفر، پزشکی و …) دارد و نظراتش در آن حوزه برای دنبال‌کنندگان قابل احترام و اطمینان است.

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟
در تبلیغات اینستاگرام به فرآیند جلب اعتماد مخاطبان یک اینفلوئنسر و تبدیل ایشان به مشتری از طریق نظرات او، اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی با افراد تاثیرگذار می‌گویند. در واقع در این فرآیند آن پیام برند شما از طریق یک منبع مورد اعتماد و مورد علاقه به مخاطبان ارائه می‌شود. این مدل بازاریابی مدت زیادی نیست که در بین بازاریابان مطرح شده اما در همین مدت کم، نتایج شگرف آن سبب شده است که به یک بخش مهم در مجموعه فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال تبدیل شود و در حال حاضر، بسیاری از برندهای ایرانی بخشی از بودجه‌ی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی خود را به این مدل اختصاص داده‌اند.

تبلیغات ازطریق اینفلوئنسرهای اینستاگرام میتواند به معرفی برند، محصولات یا خدمات شما بسیار کمک کند اما نکته‌ی قابل توجه این است که محصولات/خدمات شما باید به حدی به مطالب دیگر اینفلوئنسر انتخابی شما مرتبط باشد که تا حد ممکن کاربران احساس مواجهه با یک تبلیغ را نداشته باشند. برای مثال، اگر یک اینفلوئنسر که به علت مسافرت‌های پرماجرایش مورد توجه عموم است، با یک بلیط رایگان از برند شرکت مسافرتی شما، داستان یکی از سفرهایش را برای مخاطبان بگوید، بازاریابی شما موثرتر خواهد بود تا اینکه این بلیط رایگان را به کسی پیشنهاد دهید که مخاطبان او به علت آشپزی‌های جالبش او را دنبال می‌کنند.


تبلیغات از طریق پیجهای بزرگ و قابل توجه:

تبلیغات در پیج‌های بزرگ و تاثیرگذار یکی از بهترین راهکارها برای دیده شدن کسب و کار و برند شما در اینستاگرام است. شما با رعایت کردن برخی از ساده‌ترین اصول تبلیغات اینستاگرام خواهید توانست بازدهی تبلیغات خود را به مقدار مطلوبی افزایش دهید.


تبلیغات از طریق دایرکت و کامنت :

پیامهای دایرکت و کامنت همیشه مورد توجه کاربران اینستاگرام بوده و کاربران پیام هایی که برایشان ارسال میشود را مطالعه میکنند و تبلیغات از این طریق بازدهی قابل توجهی را دارد کافیست شما پیام هایی منیاسب و جذابی را طراحی کنید که توجه کاربران را برانگیزد توجه داشته باشید که محتوای پیام شما بسیار مهم است و کاربر نباید پیام شما را صرفا در قالب یک تبلیغ ببیند. اما انجام این کار به صورت دستی بسیار زمان بر است به همین دلیل میتوانید از ربات مکس گرام برای تبلیغات از طریق دایرکت و کامنت استفاده کنید.

با استفاده از ربات اینستاگرام مکس گرام میتوانید پیامهای تبلیغاتی جهت معرفی برند، محصولات و یا خدمات خود در قالب دایرکت و کامنت تنظیم کنید سپس ارسال دایرکت و کامنت را فعال کنید توجه داشته باشید اگر در قسمت دایرکت پیام دایرکت را بروی فالورهای جدید تنظیم کنید پیام دایرکت فقط برای کسانی ارسال میشود که شما را فالو میکنند و اگر برروی هدف گذاری ها تنظیم شود پیام دایرکت به همه افرادی که در فالور و فالوینگ های کاربران هدف شما هستند ارسال میشود.

علاوه بر قابلیت ارسال دایرکت و کامنت مکس گرام یک ربات اینستاگرام  بسیار قوی جهت تبلیغات هدفمند و هوشمندانه میباشد.

 

مطالب مرتبط